why dont´t you come over here.

Hejhej.
nu sitter jag i bilen påväg hem, uuunderbart!
dagen har varit bra, var på bra humör från början, sen sjönk de och jag blev på så sjukt
dåligt humör
, så ojoj.. sen blev de bättre igen, och nu äre väl sisådär..
jag har också handlat upp alla mina pengar dessvärre, och även väldigt mycket från
mammas pengar (a) men det är väl så de ska vara antar jag!
sen gick vi och åt middag på nån restaurang, så nu är jag mätt i magen.
när jag kommer hem snart, dröjer väl inte så länge tills dess,
så ska jag gå raka vägen till soffan och vila, jag håller på att bli sjuk känner jag..
huvudet spränger, imorse hade jag ingen röst, och jag har ont i öronen :(
så jag ska vila ordentligt, så jag blir frisk snabbt!
jag skyller på dennis, för jag trore är han som har smittat mig, han hade typ halsfluss
i lördags... haha :>
nåja, nu ska jag kolla om jag hinner sova lite i bilen.
hörs senare.
puss!

detta inhandlades idag.


ögonskugga från parelle, och örhängen från glitter och cubus!

trosor från H&M.

linne från bikbok.

spray från H&M, och glasögon från luleå-marknaden.


shorts från bikbok.

kofta från stadium.


det var nog allt tror jag!:)
hihi.

/J.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0