with every step together we just keep on going better.

Goodmorgon!
blev ingen bra uppdatering igår, men efter många om och men så for jag till lule.
började med att vi först svammla på hos linus, var vid vattnet och kasta sten och grejjer,
haha. sen kom babyface, mj, robin och dennis, åsså for vi och grilla vid gäddvik,
dock it så länge. sen bar alla väg hemmåt!
jag och linus satte oss och såg film, och sen beslöt jag mig för att stanna kvar här.
så ja, just nu sitter jag alltså hos linus ! :)

får väl se vad dagen erbjuder?
jag är fan sugen på att bada.. haha.
får väl se om det blir så eller inte, ser ut att blåsa ganska mycket ute..
nåja, ska försöka göra nå åt mitt hår nu.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0