you can do it just know that I believe.

Godkväll!
Anton, alex och olle kom hit :) vi for först förbi statoil och köpte halstabletter till mig,
sen for vi vidare till fjörn när mina gamla vänner satt somvanligt, länge sen jag
träffa dom minsann :) haha. trevligt.
sen for jag och olle och gunga istället, fick oss en pratstund,
sen kom anton, alex hade farit hem, så då for vi tre till backgårds och grilla där,
veden var sur, de var kallt så de var ingen större hitt :p
men sen for vi hem till mig och började se insider man tror jag den hette.
anton somna, olle höll på att somna, så då for dom hem,
och ja, här sitter jag nu!

min hals är fan åthelvete nu...
it de minsta kul, får kämpa för att svälja och de gör ont att prata..
så jag gjorde mig en stor kopp varm choklad, men de blev inte de minsta bättre..
typiskt.

ska nog snart gå och ta bort sminket sen sittta och kolla runt lite på internet,
sen gå och se klart filmen och sen hoppas på att somna ganska tidigt iaf.
håller tummarna för de.
puss!


olllle! ^^

början till grillningen vid backgårds!

/j.

Kommentarer
Postat av: Amanda L

herrejävlar vad många rubriker du har från Can I have this dance å Right here right now. haha men dom är så jääävla braa! <3 sett filmen? ;) k.ä.r.l.e.k på den och musiken och zac ;) hahah

2009-07-18 @ 11:47:29
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0