You know how life can be, It changes overnight.

godkväll.
nästan nyvaken tjej hära nu alltså.
låg i sängen och lät tankarna och funderingarna flyga iväg, och vipps så sov jag.
blir somsagt inge lule, om ni it har listat ut de!

så istället hade jag tänkt fråga frida om hon ville komma hit och se Pearl Harbor
med mig, men då såg jag att hon var på träning nu åså =( typiskt..
så då får jag hitta på nå annat, vet inte riktigt vad.
borda egentligen städa mitt rum, kanske passar bra en sånhära urtråkig kväll?
nästan så jag blev taggad på de. allt suger ändå.

får se vad jag hittar på.
puss!


Kommentarer
Postat av: frida

åh, vi får ta det en annan dag? :(<3

2009-07-20 @ 21:43:30
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0