You opened my eyes and you made me believe.

Hejj.
kvällen har varit helt OK,
såg lite av high school musical 2 - helt fast i filmerna _*
sen ringde MB från lule och fråga om jag skulle komma men då tog jag ju mig inte,
så då sa han att han skulle kolla om de fanns nån som kunde hämta mig,
haha, fan va jag skratta ;)
sen så började jag prata med sara från kiruna på msn, mycket trevlig tjej! :)

och efter de har jag bara svammlat på med frida på msn,
satans vilken underbar tjej, min bästa brud<3
saknar henne så mycket så inte ord kan beskriva!

sen ringde linus, han var typ grinig över att jag it hade kommit.
men de löste sig, prata med en full grunk också, sjukt kul, haha !
skratta även där somfan.

just nu sitter iaf sandet, ludde och två gällivarebor utanför mitt hus, dom har redan
varit här en gång, men jag lyckades få iväg dom.
men dom kan sitta där, för jag har inte tänkt släppa in dom :) hihi.

imorgon blire iaf lule somsagt, saknar linus somfan..
förlåt frida :( jag svek dig...
men du vet att vi ska fara till stugan, fan va kul vi ska ha dååå hjärtat!!! :D <3

nu ska jag försöka få iväg domhära innan jag senare ska börja gå och lägga mig
såsmåningom.
puss.


<3

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0