You turn my world to such a better place

Hej.
usch och blä vilken tråkig dag idag.
jag somnade som sagt på soffan efter sista inlägget, och låg där till typ 3..

sen har jag sett High school musical 3, shit vad jag bara tänker tillbaka på 9a..

och några tårar var nära att komma också,

och sen kan man ju inte ungdå hur snygg Zac Efron är :o

gaaaalet.

hihi, nu har jag exakt lika tråkigt som jag hade när jag vaknade, har ingen aning
om vad jag ska göra... hade tänkt baka, men de kändes bara jobbigt.
men jag ork it bara sitta här vid den hära dumburken, även fast den är min bästavän
ibland.
men jag orkar inte göra så mycket annat heller iförsig, jag hatar att vara sjuk!
sjuk ska man vara under skolan, fan it under sommarlovet.. möh.
nu ska jag kolla om de finns nå som kan vara lite kul att hitta på.
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0