You were always there when I looked back.

Hejhej!
även nu hemma från luleå! :)
kvällen började hos felix, vi väntade på dentta och jryd osv,
sen så när dom kom så bare av till stan och bion!
Ice age 3 som vi såg var typ bra! många skratt, haha!
helt sött.
sen när vi hade sett den så hade jag tänkt åka bil med sofiaw och dom,
men då skulle inte dom till lule åallt tjorva :( synd!
så vi for tillbaka till bergnäset och till erik, däre var en massa folk som höll på med
allting, men jag och olle for till bergskolan och gungade och pratade lite :)
sen när vi kom tillbaka till erik så träffa jag mikaela, hon fyllde år idag
- grattis snygging!
sen så for alla iväg åt olika håll, men jag, dentta, jryd, felix, filip, marcus och olle
for till filip och där har vi varit resten av kvällen, dom har druckit,
eller egentligen bara olle och filip, haha !
men annars hare varit tv tittande och kortspelande, mycket trevligt ! :)
sen kom mamma och hämta mig runt kvart över tre tror jag klockan var.
och nu ska jag fan gå och ta bort sminket sen sova somfan!!
är så jävla trött så jag ska ta en rejäl och välförtjänad sovmorgon imorgon (a)
ser ändå ut som att det kommer bli dåligt väder... såhär när vi har slutat jobbat?
typiskt!
nåja, sovgott människor små.
puss!


olle och dentta ! :)

olle och jockes fin viva uti bergsskolan!

felix, marcus, filip och olle! :D

öl och kortspelande!

favorit olle!:D

filip tror han är grym !:) haha.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0