You're on my mind, You're in my heart. It doesn't matter where we are.

Hejjhallå!
nu är jag hemma i norrfjärden igen!

gårkvällen slutade inte där jag skrev sist, utan vi satt vid datorn och svammla på,
och det slutade med att vi inte somnade förns kring 7 imorse typ.
sen vakade vi typ kring 9 kanske över att det var sjukt jävla varm, så då gick vi och
bytte säng, men jag somnade om lika fort som jag hade vakat, hah.
sen så vaknade vi igen av linus larm klockan 12, ingen brydde sig speciellt mycket,
somnade om igen, och sen ringde hans pappa och väckte han kvart i två, men
vi somna om igen, och jag vaknade halv 3, och tyckte att nu vare nog dax att stiga upp.

så vi städa och fixa ordning litegranna, sen sminka jag mig och gjorde mig klar,
och sen började färden in mot stan, hämtade en cykel så de skulle gå snabbare,
och gissa vem som fick skjutsa vem? -.- haha! hurtigt julia.
vingla fram och tillbaka som ett fyllo över bergnäsbron, hihi.
sen så for linus till varvet, och jag mätte upp mamma och glenn på stan där vi sen
har varit resten av dagen :) har inte köpt någonting, är alldeles för trött.
somnade i bilen påväg hem också, och hade tänkt gå och lägga mig när vi kom hem,
men jag häjdade mig och ska försöka hålla mig tills ikväll, så kanske jag kan göra en
tidigare kväll då :)

märkte att jag glömde berätta en sak om pdol, jag mötte bästofrida inne vid karusellerna,
åsså krama jag om henne, åsså börjar hon gråta ! jag visste inte om jag skulle bli glad
eller om jag också skulle börja gråta, så sööt!
- läste på din blogg att du skulle säga en sak, sry för att jag var så stressad :((<3 -

annars är nog allting fint, har ont lite överallt..
i magen för att det inte har varit nån ordning alls på maten på hur länge som hellst!
i kinden för att linus armbåga mig med världens kraft igår kväll..it med mening, men ändå!
i huvudet, alldeles för lite dricka idag.
+ att jag säkert kommer få träningsverk från cykelturen idag ;p
haha.

nu ska jag ladda hem nån film så jag har nå att se ikväll!
puss.


olle och rantapää, innan pdol!


dennis hade min mobil under promoe för att jag it
skulle tappa den, han misslyckades med att ta kort ;)


batman med olle och hj! :D

dennis i antnäs i väntan på linus och dom!

olle i antnäs i väntan!

kortspelade, dock förlora jag..

/j.

Kommentarer
Postat av: Amanda L

jag hörde att jokki å gurra kom å hämtade er från pdol på lördagen! ;D hahaha fan va kul xD

2009-07-27 @ 21:16:00
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0