You're the light that makes my darkness disappear.

Godkväll!
nu närmar sig kvällen, och mitt braiga humör håller på att försvinna...
typiskt!
har egentligen ingenting att bli arg över, antar bara att jag är lätt retlig.
har hunnit sova ett tag ikväll också, mellan 8 och 9 typ, var rätt skönt!
men hoppas att jag somnar ikväll också, annars blire kämpigt.
börjar halv 9 imorgon, ville sluta en halvtimma tidigare för att inte behöva stressa
så mycket om jag skulle till lule.
men jag vet it ens om de blir nå lule nu så ;p
det visar sig senare antar jag!
så jag ska fixa lite lunch till imorgon, sen borsta tänderna och göra allt klart för
kvällen, så jag bara kan gå och sussa sen ! :)
puss!

fia agerade fotograf idag ;)


hon tryckte upp min ballerina i mitt ansikte..oschysst......

busted.. haha ! :D gottegris!

sen hoppa jag och sara iväg på soparna! :)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0