Ain't nothing like a cold beer in the sun.

Hej.
hemma från jobbet nu (y)
dagen har gått rätt snabbt iaf, vilket har varit ganska tur.
bara 4 dar kvar nu!! håll ut.

vi somna iaf på bryggan (a) sen vakna vi av att det kom två springande ungar

framför huvudena på oss, sen kom föräldrarna och fråga om vi hade sovit gott ;)

haha, och visst gjorde vi de!

däremot blir jag lite orolig för sara ibland, hur hon beteer sig liksom..

tror hon är smyglebb..

ja, inga betaljer om de dära.

ikväll tror jag att jag ska fara ut och springa, glömde bort det igår xD haha.

så det kanske får bli idag istället.. börjar fan bli orolig för min mage, den bara

växer och växer, är fan tjockis nu. så måst göra nå åt de!

jaja, nog om allt!
puss :)


Kommentarer
Postat av: SARAACe

hahhahha, vad du ljuger. Det var inte meningen!

2009-06-29 @ 22:12:59
URL: http://saraace.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0