alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt.

Hej!
kom hem från stan för ett tag se, blev att vi tog fika osv där :)

blev också så att jag köpte mig två par nya skor (y)

alltid nödvändigt!!

kollade igenom alla 200 bilder som min syster tog idag,
ojoj, va fint! ska bränna över varenda bild på en cd-skiva eller nå,
ingen bild ska få försvinna!
minnen alltså..
ska lägga in lite bilder senare när jag orkar, kommer nog bli olika delar där också
skulle jag tro!
beror på hur många jag orkar lägga in.
ikväll kommer jag befinna mig i luleå, vet inte riktigt när jag ska fara dit dock,
men nån gång efter maten antar jag?
blir nog mycket trevligt, vela länge vilka jag skulle vara med, luleborna eller
allt folk från skolan.. men ibland överväger känslorna (a) ;)
så det kommer nog bli bra!
nu ska jag snart gå och ta mig en vila, så inte jag somnar någonstans ikväll ;p
och sen så ska jag sminka mig och fixa håret lite, sen får vi se hure slutar.
puss!

 
 
dock oremmade :)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0