..Always in my heart..

Godmorgon små muppar!
ja, dagen börjar med att jag har försovit mig,
vaknade typ kvart i 9, och hade fått ett panik sms av sofiaw ;) hahah.
söt hon är!
just nu sitter jag iaf och äter frukost, och ska väl snart börja bege mig mot skolan,
missa matten iaf (y)
kunde knappast bli bättre!
jag och mamma har iaf haft ett litet samtal på morgonen, alltid lika roligt,
skrattar gör vi då! haha.
nåja, vi går till halv 4 idag, det är fan inte kul alltså.
fast det är bara att bita ihop tre dar kvar nu!!
vi är lediga på fredag ;) wiho.
nåja. puss!

grillbilder från igår!:)

sofia har köpt en ny kanin, Molle - söt som få!

putttttte! :)

JAG gjorde upp elden ;D

vi ville bara visa våra goa´ magar!:)

sofia, putte och rök!

/j.

Kommentarer
Postat av: ofta!!!

ofta du gjorde upp elden!!!;;P

2009-06-05 @ 22:51:41

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0