Baby boy you are so damn fine

Hej!
nyss kommit hem från jobbet, eller inte riktigt, men nästan!
jobbet idag har gått rätt bra, lite segt men jag har överlevt!
och tro de eller ej, men vi somnade även idag, grannens husvagn står säsong
där och då lånade vi hennes stol och solstol och låg där och sov i solen i ungefär
en timma, hur skönt som hellst.. men eftersom jag har bränt mig och ser ut som
en kräfta överallt så fick jag ha tröjor övern benen och armarna xD haha.
och tro de eller ej, men nog fan brände jag mig på armarna igen, inte över
utan den andra delen, haha vafan de då heter..
så nu är jag röd ööööverallt.. mindre kul helt klart!
annars har vi badat fötterna ett x-antal ggr under hela dagen - det var behövligt.
hur sjukt varmt det har varit, undrar hur många grader egentligen...
jaja, nu äre äntligen helg iaf, och sen äre bara en vecka kvar!! håll ut.

det blir stan för mig ikväll iaf, linus tog sig inte..
men en bra sak är att han inte alls far till sthlm i början av nästa vecka,
utan på fredag nästa vecka, så de är ju en hel vecka kvar :D
så jag ska fara dit imorgon istället.

så nu ska jag hoppa i duschen sen ringa sofiaw, hon skulle komma hit
så skulle vi göra oss klara tillsammans :)
fint.

puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0