But I'm as happy as I can be.

hejhallå!
snart ska jag börja köra mot borgarudden,
hur drygt som hellst, men ingen annan är hemma, så då måst jag gå hem,
och det mina vänner, det är ingen lek alltså!
så det är bara att sätta sig på blåa faran och köra.
har fått ett tips av sofiaw vars jag ska ha alla mina örhängen, hon har likadant
hemma hos henne, och det var typ sjukt smart,
så jag tog en bit utav nätet som hon hade hemma hos henne igår,
åsså har jag gjort likadant på min toalett, blev hur bra som hellst :)
haha.
nåja, nu ska jag hitta min ipod, sen klä på mig, antar att det inte är sådär
jätte varmt ute!
puss!


hur smart som hellst, nu slipper alla örhängen ligga överallt! :)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0