cause you´re all I want, you´re all I need, you´re everything

Säger bara en sak;
det luktar bränt fläsk här hemma....

hahaha, fan va jag ser ut som en kräfta xD helt galet!
eller inte riktigt överallt, men överarmarna och vaderna, ojojoj!
ser faktiskt jätte roligt ut !
och att inte tala om ansiktet, ser ut som att jag rodnar sjukt jävla mycket.
ja, de var faktiskt lite roligt.
men mindre roligt är vad jag ska ha på mig imorgon på jobbet,
jamena äre samma väder som idag så totalvägrar ju jag gå i långbyxor
och långärmat !
hoppas det har lugnat ner sig lite iaf tills imorgon..
men faktiskt så är jag inte bara röd, utan jag har tro det eller ej fått lite färg också!:D
lycklig tjej.
har fått värsta shortsbrännan, hur snyggt som hellst... not!
jaja, de blir bättre, bara de röda får fara bort så! :)
man ska inte klaga på vädret, de är ju trotsallt wooounderful!

kräft puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0