Couse with every kiss, And every hug You make me fall in love

hej!
ooootroligt skönt att vara hemma måste jag säga!
har haft lite långtråkigt vissa stunder där borta.
men nu får jag äntligen sitta vid min dator och alltihopa, då är jag glad!
har lagt in bilderna också som jag har tagit, visserligen äre inte många,
men nån äre alltid.
ska såsmåningom också gå och lägga mig, jobbar ju imorgon.
men börjar inte förns 12, så de är ganska lugnt.

idag har jag föressten skrivit på den hära bloggen i ett år och två dagar ;)
dedu, de är faktikst lite kul, och de är ännu roligare att läsa gamla inlägg,
typ tänka tillbaka åallt :) haha.
nåja, nu ska jag förstätta svammla på med linus och jockew på msn.
puss!


whizzl stop!

lill hingsten! ska jag vara ärlig vet jag it säkert vad han heter (a)

Serena!

wiie!

DUMBO!

grace!


innan lule,

strike a pose.

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0