Darling you're the one and only yes I swear

Hej!
ja, då var jag hemma efter en kväll i luleå! :)
och jag behöver väl inte säga nå annat än att den blev extremt lyckad!
- som alltid.
när jag kom fram till bergnäset så kom dennis och hämtade mig med epan,
sen så for vi till stan och där väntade några, sen bar det av till bergnäset igen,
och sen har vi svammlat omkring hela kvällen, har gått extremt mycket :o
först cyklat omkring en jävla massa ( fastän jag åkte mest bakom felix (a) )
sen gick vi från bergnäset till gäddvik, sen tillbaka till bergnäset, sen därifrån
in till stan, vandrat omkring i stan, och sen från stan till bergnäset..
kan bara säga en sak, jag har ont i mina fötter -.- haha :)
men jag har haft extremt roligt, träffat en massa roliga människor osv!
sånna som jag känner mer och sånna som jag känner mindre!
större delar av kvällen har det bestått av;
mig, linus, dennis, felix, olle, robin, emil, strand, frank och öven en annan robin
och hans flickvän mj då och då :)
kulkul!
nu är jag däremot sjukt trött, och ska försöka få bort mitt smink..
vattenfast mascara, hur ska detta gå :P
får bli ett senare problem !
puss och sovgott.


långa bryggan!

strand, robin och olle tyckte de såg allmänt skönt ut att ligga i gräset!



olleboii!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0