De sägas att man lär sig av sina misstag, men jag lärde mig inget utav dig.

Hej!
nu har kvällen smygit sig på, äntligen nästan jag är jätte trött,
och vill nästan bara sova (a) haha.
jag har inte hittat ett enda klädesplagg på internet som jag vill ha ;o
och ändå känns det som att jag har varit överallt :(
inte bra!
så när jag hade kollat ett tag, så gick jag och gjorde upp ett badvatten istället,
och har lega där och myst på med mobilen och grejjer!
saknar linus :(
buhu.
iaf nu har jag suttit och kollat på jeans, vill ha ett par trasiga, men de finns
fan inga snygga..
så jag tror nästan det får bli dom som finns på gina..
fast det finns två olika modeller, så jag vet inte riktigt vilka, fast dom med mer hål
lutar det åt ! :)
nu ska jag svammla på med frida på msn, snuttan! <3
puss!



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0