Den där blicken som får mig ur balans, jag älskar det.

hej nattfolket.
det är typ underbart att kunna vara vaken en söndag, och klockan är snart 2,
helt wonderful!
har iaf suttit och pratat med jocke ett braa tag nu, saknar lilla tokstollen,
synd att han bytte klass, visserligen var han ändå inte på lektionerna men ändå,
hahah ;D
vi har iaf svammlat på om de mesta, alltid lika roligt!
har suttit och tittat på kläder också, hittade en från nelly, typ sjukt snygg!
det tyckte för övrigt jocke också, har typ lust att köpa den.
men får väl se :D
just nu sitter jag och pratar med frida! tänk att vi snart går ut 9an, och jag
inte får träffa henne varje dag längre :(
men fan va kul vi ska ha i sommar, eller hur snuttan? :D<3
funderar på att gå upp och se filmen som mamma hade hyrt ikväll, 
jag kommer ändå inte kunna somna :) haha .
så kanske det får bli,
puss!




Strappy Back Dress SEK 799, Quontum - NELLY.COM

/j.


Kommentarer
Postat av: snuttan

Vi ska röjja i sommar gullet ;-*

2009-06-08 @ 02:16:33
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0