Du kan vara början på något nytt och någonting underbart!

Hej.
nu är jag äntligen hemma efter en toppen dag i luleå, som alltid!
började med att jag strosade runt lite i stan medans jag väntade på dennis, linus
och felix, så sen när dom kom svammla vi på lite överallt, innan vi for hem till linus en sväng,
sen så for vi vidare till bergnäset och felix, där jag fick se ett jävla knös hus, går inte
att beskriva :o huh..
iaf så var vi där tills jag och dennis blev alldeles för hungriga, så då for vi tillbaka
till stan, och åt på max (aaaaaa) inte bra julia, inte bra!
men det var iaf gott!
sen for vi tillbaka till linus, och var där innan vi for till bergnäset igen!
och där träffa vi en massa folk och hade det allmänt kallt ska jag säga ;p nåja, sen så bestämmde vi oss för att fara till konsum och köpa godis, och sen fara till
felix igen och se film där. och det har vi gjort, sett två filmer, först såg vi taken, typ riktigt bra!
sen såg vi 1408, också väldigt bra, sen myspys! ;)
efter de var jag sjukt taggad på att göra nå, så då for vi till bergskolan och jag fick gunga!
den gungan är fan sjukt rolig ;p
men hippsvipps vare bara jag, olle, felix, linus och robin kvar, vars och när alla for vet jag inte
men de var iaf bara vi då! :) haha.
sen fick mamma komma och hämta mig kring 3 tror jag klockan blev, då kändes det som att jag
höll på att frysa hjäl, och ja, var allmänt trött!
men jag har iaf haft en sjukt roligt och mysig kväll! vilket jag alltid har när jag är i lule,
fyfan va jag trivs där. som fisken i vattnet!
nu ska jag gå och sova, så jag inte sover bort riktigt hela dagen imorgon, sen ringa till sofiaw och
höra om det blir något på kvällen:D
puss!

 
dennis på max! :)                                     jag och min älskade gunga.
 
poet bild på olle och emil! ;)                  linus ;)

olle, emil och linus! ;D

fiiilm!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0