Du stal mitt hjärta, <3

Hejhallå!
ja uppdateringen har inte varit den bästa idag inte!
men internet har inte fungerat på hela dagen så, ja :)
på skolan idag har vi iaf haft brännbollstunering, gick rätt bra för våran klass!
vi kom till semiefinal (y) där mötte vi 9B, som dessvärre vann..
men de slarvade otroligt mycket med bränningar åskit, så de gav resultat ;p haha.
nåja, vi gav Annika (våran andra mentor) blommor och ett kort också,
hon ska nämligen inte vara med på våran examen imorgon, och hon blev jätte glad,
kanske det kom en tår? :) de var iaf kul.
sen fick vi iaf sluta tidigare för att alla for hem, det var nog inte så många som såg
finalen mellan 8c och 9b, men jag träffa viktor och han sa att 8c vann,
men jag vet inte! haha.
sen när jag äntligen kom hem så somnade jag i soffan, och sov i 4 timmar,
det var hur skönt som hellst :) så nu har jag hela natten att pyssla inför imorgon!
dessvärre känns det inte som examen, inte ens litegrann :o
helt galet!
och mamma min köpte en vattenfast mascara igår till mig, så jag har laddat upp!
hihi.
nu ska jag snart hoppa i duschen!
puss.


norrvallen,

annika med alla grejjer! :p

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0