Every time I close my eyes It's like everyone left but you and me.

Hej!
fy sjutton vilken härlig dag det har varit idag, helt makalöst!
jobbet har gått rätt snabbt ändå också..
jag klippte gräs på morgonen sen tvätta vi lite, och efter lunch så visste
dom inte vad vi skulle göra så vi gick iväg till bryggan och sprang lite i vattnet,
sjukt kul det var!
sen gick vi och la oss på bänkar uti en grillplats, och där somnade vi i solen
ungefär en timma, huuur skönt som hellst!
vaknade av att sara frågade om jag sov, sen såg vi elin, marie, sussi och lisa påväg
ut i vattnet, så då sprang vi dit, och jag hoppar i vattnet just framför marie, så hon
blev väldigt blöt, var inte så uppskattat av henne :( (a) haha.
men jag hade kul.
sen gjorde vi inte så mycket mer under dagen, fixade lite med glassar åså,
sofiaw kom också på besök :D var helt länge sen jag träffade henne känns de som ;o
sen slutade vi och for hem, körde hem i shorts och linne typ en mil eller vad de nu är,
och det var helt varmt och skönt _*  JAG ÄLSKAR SOMMAREN !!! <3
for till statoil och hälsade på mamma min också, har inte träffat henne sen i måndags!
haha.
sen nu sitter jag här, och funderar på vad jag ska göra ikväll..
kanske blir att fara till sofiaw ett tag, får se !
ajja
puss.

Kommentarer
Postat av: Marie

väldigt uppskattat;)

men du blev gode blöt du med ;)

2009-06-26 @ 01:19:30
URL: http://marieakamarre.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0