Everybody's broken in this life.

Hej!
duschen var underbar! 
skönt att få bort riktigt allt smink, och allt möjligt som är i håret.
dock känner jag att min rygg sviker mig ;o 
ont somfan har jag.. 
kan bero på att jag har sovit på en soffa, men då borda jag ha kännt det tidigare..
mysko! 
hoppas det är bättre imorgon iaf. 
just nu väntar jag egentligen bara på att mamma och dom ska komma hem,
dom skulle nämligen fara förbi statoil och hyra film (y) 
blir perfekt, då kan jag somna till den sen,
jag lä nog inte ha så svårt att somna ikväll tror jag, blev ju trottsallt inte en sån
lång natt ;) haha.
så jag längtar riktigt tills jag får lägga mig (a)
ajja,
puss!


jag, sara, simon och johan gjorde midsommar-stången
på borgarudden, men jag hade väl lika gärna kunna vara den?:D

<3

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

aaaaaaaaaw<3

2009-06-21 @ 11:40:51
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: snuttan

aaaaaaaaaw<3

2009-06-21 @ 11:41:03
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0