For the first time in my life, I know that I’m in love

Godmorgon!
blev en sen kväll igår, först såg jag filmen "vi hade iaf tur med vädret - igen"
den var fan bra, fick mig några skratt, + att statoil i norrfjärden är med i den ;)
haha.
sen efter jag hade sett klart den var klockan typ halv 4 eller nå vet inte riktigt!
iaf så låg jag och vred och vände på mig tills klockan passerade 5 ... 
de finns inge värre att inte kunna somna på kvällarna, när du måste sova..-.- 
men nu är jag iaf vaken, och jag precis ätit frukost.
dagen kommer bestå av att damsuga mitt rum, och även börja småpacka lite
till kluntarna imorgon, vet nämligen inte hur länge jag är borta ikväll,
och om jag ska göra de imorgonbitti, ja då blire fan panik!
så, men förhoppningsvis så äre inte så mycket grejjer som ska med,
utan mest kläder ;) haha.
sen ska jag även göra mig klar för kvällen med pappsen.

solen skiner ute, och egentligen har jag lust att gå ut och lägga mig,
men de ser ut som att de blåser, så då kändes det inte lika kul :)
haha.
nåja.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0