gone with the wind.

Godmorgon!
vaknade just, eller ja för ett tag sen..
fast linus ligger fortfarande och sover.
slutet på kvällen igår blev typ dramatiskt, fast det är ingenting jag har
tänkt skriva upp ;p haha.
iaf så när alla hade farit hem kring 6, så slog vi igång en film,
fattade inte så mkt av den men.. haha !
kolla kanske inte så mkt heller (a) höhö.
nåja, iaf så sen när vi hade sett klart den så tyckte vi de var dax att sova,
 klockan var typ halv 8, men ingen kunde sova när vi lagt oss,
så då bestämmde vi oss för att slå på en ny film, och ja, tror klockan blev halv 10
innan båda somna (y) lyckat .
och nu är jag iaf vaken, och jag tror humöret på tre timmars sömn kommer visa
sig senare ! :)
nu ska jag fortsätta sova tror jag.
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0