I am not prepared to be strong

Hej!
äntligen hemma från första jobb-dagen!
och det har varit sjuukt jävla jobbigt, är hur trött som hellst..
egentligen har inte vi gjort så mkt, jag och sara har plockat skräp,
städat iordning en stuga osv. sen haft ett antal pauser (a)
men är det såhär långtråkigt tre veckor så kommer de iiinte bli roligt.
hoppas på en bättre dag imorgon, börjar 12 då, och slutar halv 7, mört!
men skönt med sovmorgon ;)
vet inte om jag ska in till stan nu med pappa en sväng och fixa ringen
jag fick av honom mindre, han skulle höra av sig, så vi får se om han gör de,
annars kommer resten av min dag bli otroligt lugn ;p
puss!

L, sötnos! :)<3



nååh, sara försöker iaf leka duktig!

vi var tvungna ha på oss extremt snygga skor, i storlek stooor!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0