I am smiling I think of you.

Hejhallå!
ja, min syster är lite roligt!
jag berättade för henne om mitt "nya liv", som förövrigt ändå går rätt bra...
ibland!
isf så är hon träningsfreak, så hon kom på att hon och jag ska fara ut och springa
så hon kan tagga till mig lite..
åsså sen tog det inte länge innan hon skickar ett träningspogram till mig, om hur
mycket och länge jag ska springa åallt helvete, sen så säger hon;
- Då kan du och jag springa tjejmilen, antingen iår, eller nästa! :D

fan, jag börja då bara skratta xD
ja, men de är väl värt ett försök, dessvärre tror jag inte på nån tjejmil,
men däremot skulle jag gärna följa dit och shoppa (a)
men ja, det är fan bara att börja fara ut och springa då.. och göra min syster stolt!

tänkte bara att jag var tvungen berätta de,
nu ska jag hoppa i duschen, fick order av sofiaw att ha lockigt hår ikväll..
bara att lyda, hahah ;)
nåja,
puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja de är bara att ge sig ut :D

Skulle vara kul att sprigna tillsammans iaf ;)



Säg till när du vill ha ett tuffare program?

2009-06-06 @ 16:12:18

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0