I can't even see anyone when he's with me

Hej!
det blev ingen uppdatering imorse, för bloggen barka för mig,
och jag tog mig inte in!
iaf så sov jag i sträck från typ 1 till kvart i 11, det var hur skönt som hellst! :)
sen for jag till jobbet kring halv 12, och var där till kvart i 7.. mört!
iaf så har dagen gått lite snabbare idag än vad den gjorde igår,
även fast dom vill ha död på min och saras rygg ;o
vi får lyfta så djuriskt tunga saker ;s
så ja, frågan är hur länge ryggarna håller..
nåja, slut svammlat..
på lunchen så satt vi och halv sov, åsså säger sara;
 lyssna, det låter som en sån hära stor mage, på en stor människa..
julia; jag lyssnar -
sara; där var det igen :o
julia; sara, det är min mage -.-

HAHA, det var smått kul ;) satt och skratta åt de hur länge som hellst typ..
imorgon blire iaf en ännu jobbigare dag, vi börjar 9, och ska jobba tills allt är klar
för midsommar.. vilken vill säga ungefär till 6 :OO
det är sjukt länge..
frågan är hur länge jag orkar..
men de är bara att stå ut antar jag.
då har jag iaf jobbat in midsommar, så då kanske om jag har tur, slipper jag jobba då (a)
nu ska jag hoppa i duschen, sen ta de lungt, och försöka göra en tidig kväll.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0