I can't handle myself when you put your hands on me.

Godkväll!
ja, vad ska jag säga, de bränner somfaaaaan på mina ben och armar :(
buhu. nästan synd om mig..
grillningen i bruket blev som den blev, jag och sofia gick på foto session
istället :D så bilder kommer de när hon har lagt in dom på datorn åallt!
just nu sitter jag och frida och pratar om stan imorgon, får se hure blir,
jag kan iaf inte stanna där så väldigt läng eftersom jag sak till jonsgården
senare..
fan va bark asså.. men jag ska göra de bästa av situationen!
får se hur allt löser sig imorgon.

nu ska jag iaf börja packa för helgen, är nog inte bara en pinal som ska med,
så de är bara att börja, har redan gjord en lista!
haha.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0