I doing what I want and that's my reason to get up in the morning

Godmorgon!
somna inte förns halv 2 igår typ...
måste fan skärpa mig alltså.
så att stiga upp imorse var fan inte kul assåå...
dock skiner solen, så de är ju bra, men jag brände ryggen och axlarna igår,
så de blir t-shirt idag.. typiskt!
fast åandra sidan så är jag inte så förvånad :)
och nu när jag steg upp så gick lukas åla sig, hur kul vare då.
blev fan lite avundsjuk...tänkt att få gå och lägga sig igen _*
hade jag inte tackat nej till!
nåja, jag jobbar ju bara till halv 4, så jag kanske tar mig en lur då jag kommer hem,
om det inte blir på jobbet (a) ;) hoho.
nu måset jag packa allting, sen göra mig klar för att fara.
ha en bra solig dag!
puss!

linus skoglund! <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0