I don't want to let you go, but I know, that it's the right thing to do baby.

Hejhej!
kvällen slutade inte här hemma, utan jag for till rosvik av alla ställen :o
frida drog dit mig, efter att jag först hade sagt nej till marcus, haha! elak jag är.
iaf så när jag kom till frida så var redan marcus där, så då ringde vi runt till en
massa folk medan hon sminkade sig, och sen for vi och grilla vid slakteriet !
det blev jag, marcus, frida, hj, anton, peter, lilldavve, emil ! riktigt trevligt :)
sen kände jag att det var dax att fara hem för min del, så då for alla därifrån.
men före på kvällen så körde jag marcus epa, FETT GRYMT!
och jag klarade de utan att köra in i nå träd eller nå, men satan va spänd och
koncentrerad jag var. haha :D
nåja, och nu sitter jag här, och kom nyss ut från duschen.
var riktigt skönt att duscha bort all rök lukt.
imorgon är det iaf lule somsagt hela dagen, som det ser ut nu ska jag ta
11,55 bussen in, och sen vara på stan tills dom andra kommer!
sen får jag se om jag ens tar mig upp i tid så jag hinner göra mig klar,
isf är det typ hög tid att sova nu :) haha.
så det är nog vad jag ska gå och göra nu.
puss och godnatt! :)


suddig ;s men de är iaf jag och frida i marcus epa! :)



jag kööör :D koncentrerad tjej (a)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0