I got my angel now !

Hej!
då var jag äntligen hemma från jobbet!
fast det har ju varit toppen väder hela dagen, och jag har varit ute hela dagen.
så jag ska nog inte klaga, det finns ju trottsallt dom som sitter inne hela dagarna.
dock somna vi idag också.. börjar bli en vana (a)
men de behövs sådär på eftermiddagen, sova middag helt enkelt!
färg hoppas jag också att jag har fått idag, annars blir jag lite lessen,
men de bränner lite på ryggen och axlarna, så lite röd färg har jag säkert fått iaf ;)
haha.
nu sitter jag och äter middag..
och jag bestämde mig för imorse att jag skulle fara ut och springa idag..
och jag tror jag ska göra de också!
men inte nu, för nu äre för varmt, då orkar jag verkligen ingenting..
sen kanske (a)
haha.
nae, jag ska fan göra de. nu måste bullmagen försvinna!!!
puss.

Kommentarer
Postat av: syster :)

Nu är ja jätte stolt. är de första träningen?

2009-06-24 @ 21:24:25
URL: http://jessicaal.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0