I love the energy you radiate.

Hejhallå!
just nu sitter jag med sofiaw här! :)
skoldagen har typ varit rätt bra ändå, jag har varit trött och lätt irriterad, men det
har funkat!
Började med no, där städa vi bara skåpen osv, sen så fick vi sluta tidigare tillochmed.
sen så hade idrott, men dom skulle ut och gå, så jag stannade kvar och sminkade mig
åallt, sen kom sofia med glass, och då hade dom fått glass av stefan :O
orättvist.
sen vare engelska fördjupning, gjortde inte mycket där, vi packa ner lite grejjer från klassrummet
och sen fick vi sluta en halvtimma tidigare typ!
och sen gjorde jag allting klart för 9ornas lunch!
det var faktiskt riktigt trevligt, mycket roligare än vad jag hade väntat mig! :D
så de var väl bra antar jag.
jag och sofia har agerat fotograf, men bilderna kommer sen idag när jag har lagt in dom :)
efter skolan så vare tänkt att jag och sofia skulle fara in till stan,
men seg som jag är så hann inte jag gå ut, så jag gjorde så vi missa bussen (A) :((
förlåt :'(
så då har vi suttit här och försökt komma på sätt att ta oss in, men nu äre försent,
och istället sitter vi och svammlar och tittar på bilder! ;)
haha.
kulkul.
så nu ska jag vara social med henne!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0