I think about you all the time, I see you in my dreams.

Hejhallå!
ja, uppdateringen har ju inte varit bra, men jag har inte varit hemma så..
det får vara min ursäkt :)
jobbet gick faktiskt riktigt snabbt idag, och det var tro det eller ej,
men de var nästan kul ! :o
vi har gjort midsommar stången, det tog typ hur länge som hellst,
sen har vi möblerat ett partytält åallt, så nu äre mesta klart för morgondagens
festligheter.
sen for jag hem i rääser fart 10 över 5, för pappa skulle komma och hämta mig
så skulle vi in till stan och byta ringen till en mindre storlek, så då gjorde vi de,
gjorde även mitt armband längre..
sen så gick vi och åt mjukglass och tog det allmänt lugnt tills vi tyckte det var dax
för middag, så då for vi och åt varsin sallad! ruggigt gott :)
och nu har jag just kommit innanför dörren, och ska fort somfan hoppa i duschen
sen ta de lugnt resten av kvällen, är hur jävla trött somhellst..
sen SKA jag sova tidigt.. jobbar ju imorgon också!

min mobil lämnades in idag, och tur var väl de..
så nu kommer jag vara utan min älskliing i typ 2½ vecka :o
och ersättaren till den kommer vara en gammal sony ericsson....
inte de minsta kul, men då får jag en fräääsh mobil sen ;) hoho.

nåja, duschen vare.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0