I wanna spend my nights and days between your arms

Hejhallå! :)
nu äntligen är jag klar med sminkningen och håret,
tog en jävla tid, men jag mixtra med ögonskuggor, och jag blev rätt nöjd över
resultatet också (a) och håret visste jag inte alls vad jag skulle göra med!
så ja, men nu är jag klar!
och ska jag vara ärlig så vet jag ingenting om kvällen,
jag har inte pratat nåmer med pappsen, han skulle ringa mig..
men de har han då inte gjort än :) haha.
knas, men de dröjer nog inte så länge, hoppas jag faktiskt, jag är sjukt hungrig! (a)

mitt dagsverk har jag också gjort! :D damsugit mitt rum, och tro de eller ej, men jag
tamtorka lite snabbt också ;o greeeeat julia!
och innan de, när jag satt vid datorn så kom en bil på gården, men innan jag fattade
vilka de var, hahaha! det var iaf syo-annika och uppis maria som skulle kolla om jag
gjorde mitt dagsverk ;) haha. men jag stod iaf just då med morgonrocken å förstod
istortsett ingenting, haha :) kulkul.
nåja, nog om de.
puss!


jaa, statoil var somsagt med i filmen jag såg igår! ;D



/j.

Kommentarer
Postat av: Johan

e johnny landgren med i den filmen?;p

2009-06-09 @ 16:32:13

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0