I'm as happy as I can be.

hej!
gick somsagt och la mig efter förra inlägget, var extremt skönt!
men när jag bara hade sovit ett litet tag så ringde syon till mig och fråga om
jag hade sett om jag hade kommit in på handels, och de hade jag ju inte gjort..
men då sa hon att jag hade gjort de ! :D:D yeeah!
 visserligen visste jag ju de nästan, men alltid skönt att ha ett klartecken! :D
så handels here I come!!
sen somna jag om, och efter att jag hade sovit ett tag till så kom glenn och
väckte mig, men jag trodde det var mat, så jag sa bara, jag kommer snart!
men då räckte han fram min älskade mobil som har varit på lagning och sa;
titta vad jag har !

då vart jag geeenast mycket piggare! fyfan vad jag har saknat min älskade c905!
så nu har jag pysslat på lite med den ågrejjat, alla ibilder åallt är kvar,
hur skönt som hellst!
så kvällen hittils har inte varit annat än extremt lyckad!
hoppas bara att det fortsätter såhär också.
puss!



nu kommer det komma bilder igen!! :D
/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0