I'm just trying to live my life.

Hej!
ja, då närmar sig kvällen, och idag måst jag gå och sova, gärna nu!
börjar 9 imorgon så.. ingen vila inte ro!
stadsturen på fredag har iaf löst sig, det blir dejt med frida!
fett nice!
beställde nyss ett par jeans, eller min syster gjorde de åt mig,
så nu håller jag tummar och tår för att storleken ska passa, och att dom ska
komma gärna innan lördag! :)
hoppas hoppas.
nu måste jag packa ihop lunchen till morgondagen, sen borsta tänderna och
hoppa i sängen.
puss!


dom blev de, hoppas dom är lika snygga i irl. :)

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är ledig imorn (torsdag) ;) hihi, vill inte att du ska bli avundjuk eller nå. bara säger det så du vet <3

2009-06-24 @ 23:44:07
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0