I'm so happy when I see, that you are smiling back at me.

Hej!
hemma efter en helt klart lyckad kväll i piteå med sofiaw och dom! :)
det tog ett tag för oss att göra oss klara, men där runt 10 så begav vi oss in mot stan,
inte sådär jätte mycket folk eller så, men det gick det med!
hämtade upp mackan åså, sen har vi svammlat på somfan i bilen!
träffade alexander och dom, sen thelin, max, viktor och marcus :) stackars blev tagen
av polisen, men inget hände om jag kommer ihåg de rätt ! :)
pratade även lite med pontus! :)
så människor har jag träffat .
sen nu är jag allmänt död, vet inte varför, men sängen är fan sjukt lockande!
så jag tror att jag ska gå och lägga mig snart, ska prata lite med linus också ;))
sen får jag se vad morgondagen bjuder på!
puss.

 
innan avfärd!

dennis och poliserna ;) haha.

mer bilder kommer typ imorgon, eller då sofia har lagt in dom från kameran!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0