jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria.

Godmorgon!
en rätt så pigg julia här, fastän jag somnade klockan 12 !
får ju ändå sova till halv 8 så.
första jobb-dagen här då, hoppas på att det kommet bli någorlunda roligt,
annars kommer dom hära veckorna gå segt utahelvete, och då blire så
jävla jobbigt ;s
så jag hoppas att det händer nå kul!
uppdateringen kommer nog inte bli den bästa, jobbar till 3,
sen så måst jag fara och handla, har ingen mat här hemma :o
snart svälter jag ihjäl.. mamma och glenn for nämligen ut till stugan i lördags,
fast jag vet inte när dom kommer hem, det visar sig.
nu ska jag käka frukost, sen klä på mig å packa!
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0