Just one look at you, and I can tell that we click so perfectly.

Godmorgon!
vaknade för ungefär en timma sen över att det var jävlat stekhett i mitt rum,
så då tyckte jag det var lika bra att stiga upp.
och nu sitter jag här med min smoothie, börjar bli en vana med den,
men fasen vad gott det är! :)
haha.
nåja, har inte så mycket att göra idag, borda typ damsuga mitt rum,
jag löser hår som en jävla hund, och ja, de syns liksom!
sen klockan 4 har jag sommarjobbs möte, så då blire att fara dit.
men tilldess sak jag bara dega!
ingen skola imorgon heller föressten, de är såhära operation dagsverket,
eller vad dom nu kallar det! och ja, det är ju helt lysande! :D
haha.
puss!

sofia hade några bilder från gårdagen! :)






mackan och alexander! :)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0