let´s play a game.

hej!
nu är jag nyvaken, jag var fan tvugen sova ett tag, höll typ på att dö!
fast jag är forrtfarande trött, men lite piggare kanske jag blir senare.
tänkte lägga in bilderna från dagen :)
puss.
ska kankse varna för att det inte bara är en bild!


jag och mina pinglor<3

<3

hehu, svarta naglas is the shit? ;)

lunchen dom bjöd på, gott faktiskt! :)

Porsnässkolans 9a, 9B och 9C!

Hj och Anton :)

min vän marcus! :)

snuttan<3

alex och linus! :)

joohan! :)

Lunka, svartling, ante, marcus och frida! :)
Dom hade annordnat tipsrunda där vi fick svara på vem som var snabbast osv
på olika grejjer, och sen var det upp till bevis!


att äta upp en krämbulle snabbast utan att slicka sig runt munnen, tobbe 9c vann!

att dricka upp en dricka snabbast, marcus 9B vann!

hitta ukraina och sunderby sjukhus nummer snabbast, Cecilia 9A vann!

rulla upp en toarulle snabbast, Tobias 9C vann!

att spika i en spik snabbast, Jonas 9A vann! (jag kom tvåa tror jag(A))

att äta upp ett godissnöre snabbast, håkan lärare vann!

springa med ett ägg fram och tillbaka, Ludde 9C vann!

såga av plankan snabbast, Anton 9c vann!

att blåsa asken i en tändstickask längst, Daniel 9B vann!

slå in bollen i en burk på minst slag, rektor Sara vann!

Ska även medela att Håkan, våran mentor och lärare, fick pris för som årets lärare! :D

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

snuttan<3

2009-06-04 @ 20:44:39
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0