Livet ler mot mig.

Hej!
ja, jag fick mig nyss ett gott skratt när jag tittade på fridas bilder!
hoho.
ja, ett gott skratt förlänger livet sägs de, och då kommer jag leva länge alltså! :)
jag har ingenting att göra,
så det är väl lika att jag laddar upp del 3 som kaaanske är den sista också,
man vet som it ;)
ajja.
puss!


öppning av pommac!

Alla gråter, 9a kommer aldrig åter!

SKÅL!

Håkan höll tal och önskade oss lycka till i framtiden :')


liinus! :)

micke, sjukt härlig snubbe :D

emil, peter, linus och alex var och tog kort, riktigt fränt! :)

jag och solnedgångar alltså (a)

grillning!


:)

då återstår det att se om det blir en till Del..
den som väntar på något gott..väntar aldrig för länge ;) hihi
/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0