Look deep into yourself before you blame all others.

Hejhallå!
solningen var dunderskön, fick fan färg också (y)
helt lysande!
sen har jag bara duschat och svammlat på med felix på msn om allt möjligt.
men han svek och gick, som vanligt.
och nu har jag just fixat lunchen till imorgon!
och det dröjer nog inte så länge innan jag ska försöka få john blund på besök,
börjar ju 9 imorgon, så måst upp 8 -.- jobbigt värre!
men skönt att sluta halv 4 !

fortfarande dåligt om bilder dock ;s och det dröjer nog länge innan min mobil
kommer trodde mammsen :( åååh, jag kommer typ dö..
nae, nu ska vi inte vara så dramatiska, men jag saknar den faktiskt..
speciellt kameran!

nu ska jag nog se lite film tror jag, iaf början, tills jag blir trött..
hoho.
pussis!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0