Look in those beautiful eyes and know she's lucky cause.

Godmorgon!
låg och prata med linus i telefon igår kväll, så humöret blev bättre då :)
och jag känner mig inte precis taggad för att fara och jobba och vara där i
typ 9 timmar :o de känns van helt jävla åt helvete.
men bara att hålla ut, solen skiner ju ! (y)
men bara för att jag är vid vattnet, så kommer det väl blåsa sate därute ;p
har iaf med mig lite lättare kläder som jag kan ta på mig, om det inte skulle
göra de, kaanske om man har tur, kan få sig lite färg? :)
vore ju inte helt illa!
men nu ska jag äta klart min frukost, sen börja bege mig ! :)
midsommar imorgon, själv drar jag till lule - förvånad? ;) haha.
vad händer för er på midsommar?:)

puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0