Minnena kommer stå mig upp i halsen.

Hej.
ja, då var allting över, tre år tillsammans är nu över.
känns rent sagt förjävligt om jag får säga de själv..

vi samlades somsagt i skolan och där skålade vi igen, pratade och det delades
ut rosor och kramar..
sen gick vi vidare till kyrkan.. det blev bara jobbigare och jobbigare!
när vi satte oss i kyrkan och dom började speladen första psalmen så brast det..
första tårarna!
sen sjöng 5or, några sjöng själva, sen var det dax för oss med
günter - tuttifrutti summerlove.
var faktiskt riktigt roligt, dock kunde vi den inte riktigt, men öhman gjorde allting mycket
roligare, så alla i kyrkan skrattade och ja, där brast det också för mig.. men denna
gång av skratt :)
sen sjöng även 9b och 9c, sen var det 9ornas sång - friends forever!
adrian hade gjort om texten, så den var rätt rolig, vårat semelbak var bla. med där ;)
sen när vi sjöng refrengen till den brände det bakom ögonen, och när vi hade satt
oss ner igen, då brast det igen, och då slutade det inte..
letade upp frida ganska snabbt, vi grinade hur mycket som hellst. sen har vi tagit
en massa kort på klassen, och jag har kramat varenda jävel, och ååååååh,
va jobbigt, jag kommer sakna ALLA så jävla mycket :'(
fan sjukt...
nu orkar jag inte skriva nå mer, för det bränner bakom ögonen igen..
bilder och annat kommer in senare!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0