Mr. Perfect don't exist my little friend.

Hej!
Då var jag hemma från jobbet!
dagen har knallat på hyffsat fort iaf, lite seg stundvis,
men nu islutet gick de väldigt fort....hm..
kan de vara kanske för att vi somna ;) hahah. de var kul!
vi väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar, och vipps sa de så låg vi och sov
på golvet i tvättstugan! sen vakna vi en halvtimma senare av att maskinen var klar,
så då rusa vi upp och fixade allt, och gick sen till receptionen och lossades som
att ingenting hade hänt (a) hihiih!
som sagt så vare allt lite kul.
imorgon börjar jag 12, så de betyder sovmorgon, fast lång kväll..
men de får gå.
och sen så vare tänkt att vi skulle jobba till halv 7 på fredag, men de ville varken
jag eller sara, så då fick vi ändra så nu jobbar vi bara till 5 (y)
de funkar ändå lite bättre iaf.

nu ska jag fundera ut vad jag ska göra för middag,
för nu behöver jag ju inte sova nå mer ;) hoho.
puss!


ungefär så kanske vi såg ut idag !

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0