när drömmarna trängs med saknaden.

godmorgon!
har inte blivit så mycket sova inatt heller,
men jag är som så oroligt att dom ska komma hem och att jag då ligger och
sover.. vore inge vidare kul lixom.
så jag ska försöka vara vaken.
ska packa alla mina grejjer nu, sen städa undan lite, så de är iaf är lite fint närom
kommer senare.
annars idag så ska jag bara vänta här och göra ingenting, tills nicke kommer
och betalar mig, sen ska jag fara ;) haha. klirr i kassan - det är välbehövligt!
skulle egentligen vilja fara hem nu, och sitta vid min dator.. känns inte helt rätt
vid den hära, msn dampar så jävulskt.. men jag får stå ut ett tag till antar jag!
ha en bra dag små människor! :)
puss!


whizzlan!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0