om du är lycklig och vet om det, tänkt en gång till!

hej!
då var jag klar för en kväll i luleå, dock inte min skjuts..
haha.
pappa var kvar i boden, josse skulle äta middag med fredde, jessica var på sandön,
och mamma var halvvägs ut på stugan.. lyckat säger jag bara!!
men som tur var så har jag världens bästa mamma, så hon skulle vända, och
skjutsa mig till lule, hon är bara bäääst! <3
också ska pappa komma och hämta mig ikväll istället, haha !
så nu vet jag inte riktigt när jag kommer vara i luleå, inte kring 7 tror jag iaf..
men de får lösa sig då.
nåja, nu ska jag gå ut och kolla till hästarna och låta Grace springa omkring litegrann,
vi hörs nog senare inatt ;)
om jag inte snor nåns dator!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0