she's got everything that I have to live without

Hej!
glömde bort att berätta att jag och sara smsa 118 118 idag,
och frågade om kolsyran försvann när man satte in en öppnad flaska i kylen
över natten, min kolsyra hade nämligen försvunnit!
och först så förstod dom inte vad vi menade, och sen när vi formulerade om frågan
så förstod inte vi vad dom menade typ...
värdelöst, men vi fick oss iaf en skratt stund :)
så de var värt de !
snart blire sängen för min del..
ska bara fixa lite lunch till imorgon och sen lite andra saker..
"ska bara.." känner mig som alfons åberg ;)
haha.
puss och sovgott!


första svaret ;)

fick schemat idag, 9-15,30 & 12-18,30 varannan dag,
duger typ.


/j.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mkt:D!

2009-06-17 @ 11:04:04
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0