Smile bitch, Couse tears dont make it better

Hejhallå!
kvällen smyger sig på, och jag har fan inte varit duktig på att uppdatera..
men de känns inte lika kul när jag inte får lägga in bilder åallt :(
att man kan sakna en mobil så mkt.. tamefan tragiskt.
så, men jag ska försöka göra mitt bästa iaf !
somsagt så jobbar jag imorgon också, fast bara mellan 11 - 2!
för att få bort lite extra timmar som annars måste jobbas in! :)
så efter imorgon har jag bara två timmar kvar (y)
rätt bra ändå!
morgondagen kommer bli stressig dock känner jag på mig,
ska göra de bästa av situationen ändå.
nu ska jag däremot gå och lägga mig i min renbäddade säng _*
hur skönt lät inte de.
haha.
sovgott sockertoppar!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0